12/13/2015

BUT FIRST, COFFEE.


Hej wszystkim!
Ostatnio miałam w szkole dość dużo nauki więc opuściłam na chwilę bloga. Stwierdziłam, że nie będę pisać tylko "dla zasady", i poczekałam do weekendu.
W każdym razie, kilka dni temu byłam na zakupach i kupiłam sobie ten cudny sweter jaki widzicie na zdjęciach. Z pewnością trafił do ulubieńców, ze względu nie tylko na print, ale także niesamowitą jakość i wygodę. Kto wie, może to on zastąpi ten z pierwszej sesji? 
W sobotę byłam u mojego kolegi na urodzinach w laser parku. Urządzałam tam swoje imprezy mnóstwo razy, ale tym razem był to szczególnie udany pobyt. Jako, że moja umiejętność i poziom celowania jest równy zeru, najlepszy wynik to 29 trafień. Nie wiem jak wy, ale ja tam jestem z siebie dumna ♥
W czwartek nie byłam na basenie bo zmęczenie ze mną wygrało. Przesunęłam to na dzisiaj, i na moje nieszczęście za około pół godziny muszę wyjść. Wiecie co? Zawsze przed zajęciami mam jakąś taką dziwną handrę i cała moja motywacja znika w odchłaniach moich dziwnych myśli. A brzuch rośnie, podobnie zresztą jak wyrzuty sumienia. Jakieś rady?
Wczoraj kupiłam sobie dodatek do simsów "Spotkajmy się", i powiem szczerze że nie jestem z niego zadowolenia. Nowości jest mnóstwo, ale tak naprawdę nie ma za bardzo w czym wybierać. Może nie umiem szukać, ale jakoś mi ta gra nie pasuje. 
Chcę jeszczę wam powiedzieć że oficjalnie rozpoczęły się (a przynajmniej u mnie) przygotowania do świąt. Urządzamy je u nas, jak już wpominałam, więc musimy wcześniej wziąć się do roboty. Kupiłam sobie nową, białą choinkę, a bombki czekają już na mnie w sklepie. Ogółem mówiąc, ze względu na to, że poprzednie święta w domu mieliśmy bardzo dawno temu, wszystkie akcesoria i tego typu dekoracje są dość stare. Za niedługo (może za tydzień...?) wybierzemy się i weźmiemy "wszystko co stanie nam na drodze".
I jeszcze jedna wiadomość: oglądaliście "Marsjanina"?
Ja czytałam książkę.
Załamka.




2 komentarze:

  1. Wonderful and perfect! I follow you blog #15, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo motywuje mnie do dalszej pracy i pisania.
Z chęcią odwiedzę twojego bloga, wchodzę jednak tylko na te pozostawione z linkiem czy adresem♥
Komentarze obraźliwe czy komentarze typu spam będą usuwane.